söndag 1 april 2012

TAGGA TAGGA!!

Jag fattar inte hur folk klarar av att stå emot sina cravings. Jag har bantat (ätit nyttigt) i drygt två veckor och det går bra att hålla sig ifrån skräpmat när man är ute på stan eller jobbar. Men såfort jag sitter hemma kommer söt, salt och fettsuget över mig. Jag vill gå bärsärkargång i köket, ta bilen till McDonald eller springa ner till Ica och dricka en liter grädde. Antar att det är min kropp som saknar all skit jag åt tidigare, att kroppen är på "avtändning" :)

Gick upp vid 10, käkade frukost dvs youghurt med fun light och flingor. Därefter va jag tvuuungen att käka upp sista smulorna av chips från gårdagen... Inte bra!
Nu måste jag försöka hålla mig till lunchen, jag ska fanken INTE äta skit bara för jag är hemma. Ska inte gå in i köket ens....! Ikväll blir det träning. Tagga tagga!!!

Helekologisk krasse i köket :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar