torsdag 12 april 2012

"PULS" RADIO HALLAND

Fick mail från Sveriges radio imorse. Trailern för dokumentären i SVT som jag är med i har börjat sändas som sjutton nu och det hade radio Halland uppmärksammat! Kul!


Dokumentären på SVT heter "Skönhetsbubblan" och är i tre delar. Första delen sänds nästa vecka, 22a april.

Jag är med i den första delen och som nästan ensam i hela trailern för programmet. Även om jag hatar att se mig själv i rutan (är gärna med, men tål inte att se mig själv) verkade resultatet bli bra. Jag har sjuksköterska kläder på mig, vi filmar på ett sjukhus och jag är sparsamt sminkad. Tror jag ger ett seriöst och bra intryck.

I alla fall, Radio Halland ville göra en intervju om min medverkan och det är jag såklart med på. Hör den redan imorron i programet som heter "PULS".
Ska länka senare...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar