torsdag 26 april 2012

KUNDISTJÄNSTIS

Aaa men som ni förstår är inte min tillvaro alltför ball just nu. Jobbar 08-19.30 varje dag. Först i kundtjänst och sen i klädbutiken.

Ikväll blir det dock middag med mina två gamla klasskompisar från Sjukskösterske-plugget. Tänk att de tar studenten i vår!! Häftigt, de är redan framme vid min dröm. Men jag hade ändå aldrig velat va kvar i plugget sen min första termin hösten -09. Har gjort alltför mycket kul efter det.... Sen att alltid vara pank, det är sjukt tufft!! Flyttade hemifrån när jag va 15 och har liksom alltid haft bra med cash. Tänk er då bli fattig student vid 26 års ålder, leva på nudlar och inte ha råd att resa... Svår omställning.

I höst ska jag i alla fall göra termin 3, hoppas det finns plats i ngn klass.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar