tisdag 3 april 2012

IMORRON BLIR EN STOR DAG

Imorron är det stor makeover! Jag kommer bli tio lök fattigare vilken gör att Vegas i juli känns extra avslägset... Men, men det ordnar sig alltid. Fattar egentligen inte hur, men de små rackarna finns alltid till hands ;) Pengar kommer och pengar går, de är till för att ha kul med. Det lärde mig min mormor när jag va ung. Mormor är en dam som spelar en del, eller ja, på typ allt som finns att spela på. Lotto, Keno, handboll, fotboll, hockey, golf m.m. :) Såfort hon vann något, oavsett hur mycket, ordnade hon kalas eller köpte små presenter till mig. Sen kunde hon bli black igen, men de va kul så länge de varade :)


För övrigt då? 

Jooo, imorron åker jag och Basse till Falkenberg!! Det ska bli kul att träffa familjen, både inom och utanför släkt. Vi stannar där över påsk, därefter åker vi till Köping och träffar familjen på hans sida :) Mysigt att åka runt på kära återseenden, äta god mat och träffa alla fina människor. Jäkligt spännande med min bantning, haha, varför går det aaaaldrig vägen!? Men ponera att jag blir bjuden på mat hos två personer, två gånger om dagen, då räcker det ju att jag endast äter detta. Så får det bli... Ska inte fläska i mig tex frukost om jag ändå ska på stor lunch några timmar senare samt en middag på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar