onsdag 18 april 2012

GOMÖRRON

Vad händer i helgen då!? Blir det nå´t röjjj elle´!?


Basse åker till Köping på fredag och innebär ju paaartey för mig!! ;)))
Nä, men jag känner för att vara aktiv. Eftersom jag även alltför ofta tänker på kids "förnjuter" jag av min icke gravida period nu. Låter helt sjukt, jag vet, men jag känner mig lite "ledig" nu innan det är dags. Dags och dags, det kan ju ta ett halvår likaväl som flera år (om det ens går) innan jag och Bassis blir havande :)  Därför blir det partajj i helgen igen.


På lördag dag blir det i alla fall bus, jag ska spela in en musikvideo. Det hela bygger på en parodi av Stureplan och sångaren är en stekare av rang :) Det verkar va ett helseriöst projekt och produktionen hoppas det blir en sommarplåga!! Läs bloggen lördag eftermiddag så får ni skratta åt inspelningsbilderna :)



Tessie sjunger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar