söndag 29 april 2012

FLATENBADET

Ligger på en klippa och solar. Våren är äntligen här! Jag har på känn att det kommer bli en underbar sommar för mig och Basse:
1. Vi har vår drömlägenhet med stooor uteplats och
2. fem minuters promenad till Flatensjön samtidigt som
3. vi fortfarande är nyförälskade efter drygt två år...!!
Vi har lovat varandra att vara aktiva i sommar, minst en aktivitet varje vecka och att vi ofta ska försöka komma ut i naturen nu när vi har så nära....


Sålde för en tusenlapp idag på loppisen!! Blev av med säkert tre stora kartonger av kläder, skönt! Vi va på Tyresö som inte ligger så långt från mig, de va jättefint anordnat vid en bygdegård i naturen. Utomhus premiär :)

Det har vart underbart väder idag så jag tog Tessie och promenerade ner till Flaten badet. Medans jag ligger och solar vågar sig lilltjejen längre bort från mig... Det är så behagligt att se henne va i naturen, nosa och utforska ;)




Det va typ tre sekunder från en "svan-hund-attack" innan jag lyckades fånga Tessie :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar