lördag 28 april 2012

ARG

Jag har aggressioner idag. Kan säkert ta reda på varifrån de kommer om jag känner efter. Trycker undan eftersom jag jobbar mer än tillåtet nu. Inget allvarligt, tro inte att jag är deprimerad det är bara det att jag har ett jävla humör.

Hatar att stressa. Kommer hellre sent än stressar. Således blev jag klar typ 21.15. Känner mig snygg. Ska åka mot festen. Tar på mig mysbyxor och ballerina över mina snygga korta shorts och lägger ner pumpsen i en påse. För män kan inte lära sig sluta våldta, det är vi kvinnor som ska lära oss skyla våra kroppar. Ok, ska inte börja med mina feminist, politiska dravvel nu.... :)
Jag går hemifrån och ringer taxi. Det kostar 600:- att åka till festen. Jag börjar känna pulsen slå hårdare i halsen. Går mot tuben, kollar hur långt tid det tar till festen med tåget.
58 jävla minuter.
Pulsen slår hårdare.
Jag lackar ur.

Blir så jävla arg. Hur är det möjligt att det ska ta en freaking timma att komma dit?! Alla andra har redan börjat festa. De sitter där och har kul, väkomstdrinkarna är sedan länge slut. Jag är ensam. Så jävla ensam.

Min puls slår utanför halsen nu. Är så arg. Ringer och slänger på luren i örat på Basse.

Försöker analysera. Har kollat på "kvällen är din" som är typ världens kärleksfullaste program. Är jag avundsjuk på något....?! Ähh, whatever...

Här är ruggugglan iaf:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar